На підприємстві (швейна фабрика) є декілька відділів, які прямо підпорядковуються керівнику підприємства, директору: відділ контролю якості, ательє, медпункт, бухгалтерія та відділ охорони, а також працівник еколог, який не входить до жодного з відділів підприємства. Хто має проводити первинний та повторний інструктажі та вести відповідні журнали з інструктажів для еколога та працівників цих відділів? Чи може директор покласти ці обов'язки на інженера з охорони праці або іншу керівну посаду на підприємстві? Чи є можливість звільнити працівників цих відділів від проходження повторного інструктажу з охорони праці?
Відповідно статті 15 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992, роботодавець має створити службу охорони праці (далі – СОП) на підприємстві.
Довідка
Чисельність СОП залежить від чисельності працюючих:
- на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу