Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім

Якщо на підприємстві призначено нового керівника, чи потрібно перезатверджувати документацію з охорони праці (інструкції, положення, плани, заходи, накази), яка розроблена та затверджена попереднім керівником та є діючою?

На запитання відповідає
Грицай Юрій Володимирович,
начальник відділу охорони праці

У законодавстві немає вимог щодо перезатвердження чинних нормативних актів з охорони праці підприємства у разі зміни керівника підприємства. За умови, що під час зміни керівництва не сталося змін у системі управління охороною праці підприємства.

Новий керівник підприємства може ініціювати перегляд…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ