Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім

Генеральний директор підприємства загальне керівництво роботою з охорони праці залишає за собою – так в наказі про охорону праці прописано. Хто на час його відсутності є відповідальним за це – головний бухгалтер, який наказом призначений виконуючим обов'язки тимчасово чи заступник директора з питань охорони праці?

На запитання відповідає
Грицай Юрій Володимирович,
начальник відділу охорони праці

Згідно з вимогами чинного законодавства посадові особи виконують обов’язки згідно зі своїми посадовими інструкціями, в тому числі генеральний директор і заступник директора з питань охорони праці.

За відсутності генерального директора, у загальному випадку (якщо…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демодоступу

КупитиОтримати демодоступ