Перелік обов'язків і відповідальності
працівників офісу щодо пожежної безпеки
Дотримуватися вимог законодавства та нормативних документів з пожежної безпеки, внутрішніх інструкцій і наказів керівництва.
Ознайомитися з планом евакуації, розташуванням виходів та засобів пожежогасіння і підтримувати до них вільний доступ.
Підтримувати чистоту та порядок на робочому місці, не захаращувати проходи, виходи та місця біля електрообладнання.
Використовувати лише справне електричне обладнання та офіційно дозволені прилади.
Вимикати комп’ютери, обігрівачі, принтери та інші електроприлади після закінчення робочого дня.
Не застосовувати саморобні або несправні електроприлади, розетки та подовжувачі.
Негайно повідомляти керівника, чергового або службу охорони про пожежу, загоряння або іншу загрозу.
За можливості безпечним способом вживати первинні заходи пожежогасіння, не наражаючи себе на небезпеку.
Допомагати колегам у безпечній евакуації при виникненні загрози.
Регулярно проходити інструктажі та практичні тренування з пожежної безпеки та евакуації.
Дотримуватися внутрішніх правил щодо зберігання легкозаймистих матеріалів та поводження з ними.
Відповідати дисциплінарно за порушення правил пожежної безпеки, які створили загрозу для життя чи майна.
Нести матеріальну відповідальність у випадках, коли недбале поводження призвело до пошкодження майна або обладнання.
Нести адміністративну або кримінальну відповідальність за грубі порушення правил пожежної безпеки, що спричинили пожежу або загрозу життю людей.
Усвідомлювати колективну відповідальність у випадку ігнорування правил пожежної безпеки та невжиття заходів для безпеки кабінету.