Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім

Штат понад 50 осіб. Офісні працівники. Орендований офіс. За обслуговування серверної та електропостачання в офісі відповідають штатні електрики орендодавця – бізнес-центру. Є співробітники ІТ, але ніхто з них не має відповідної кваліфікації, освіти та досвіду. За законом на підприємстві має бути навчений кваліфікований штатний співробітник, відповідальний за електрогосподарство. Як бути, якщо лише заради цієї функції та посади керівництво не бажає винаймати штатну одиницю, адже основні функції забезпечують електрики орендодавця? Які документи потрібно підготувати підприємству, щоб законно передати ці функції на електриків орендодавця?

На запитання відповідає
Волков Сергій Анатолійович,
експерт з охорони праці та енергетики, 15 років досвіду інспекційної роботи

Згідно з вимогами пункту 1.4 глави 1 розділу IV Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (далі – Правила), для безпосереднього виконання функцій щодо організації експлуатації електроустановок керівник…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ