Відповідно ДК 003:2010 для посадових осіб зазначено певні обов'язки. ЇХ обов'язки з питань охорони праці, як правило, викладено не повно. Чи правомірно в посадову інструкцію вписувати детальний перелік обов'язків з питань ОП для цієї посадової особи (особливо для безпосередніх керівників)?

Визначення терміна
Посадо́ва інстру́кція — документ, що визначає організаційно-правове становище працівника в структурному підрозділі, що забезпечує умови для його ефективної праці.
Визначення терміна
Дові́дник кваліфікаці́йних характери́стик профе́сій працівникі́в (ДКХПП) — систематизований за видами економічної діяльності збірник описів професій в Україні, які наведені в Класифікаторі професій, створений із метою приведення кваліфікаційних характеристик професій працівників. Він є нормативним документом, обов'язковим із питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, та складається з Випусків і Розділів випусків, які згруповано за основними видами економічної діяльності, виробництва та робіт.
Довідник є основою для розроблення посадових інструкцій працівникам, які закріплюють їх обов'язки, права та відповідальність. Посадові інструкції складають для працівників усіх посад, що зазначені у штатному розписі підприємства. Виняток можуть становити окремі керівники, правове положення яких визначено у статуті (положенні, трудовому договорі або контракті) підприємства або відповідного підрозділу, де зазначено основні завдання, обов’язки, права і відповідальність за виконання покладених на них функцій.
Керуючись статтею 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, роботодавець створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання.
Отже, посадові інструкції визначають конкретні завдання й обов’язки, функції, права, відповідальність посадових осіб із урахуванням структури управління підприємства. Посадові інструкції мають містити конкретні положення щодо безпеки праці (наприклад обов’язки щодо проведення інструктажів із питань охорони праці підлеглих працівників, контролю за дотриманням цими працівниками трудової та виробничої дисципліни, дії у разі нещасного випадку та ін.), тобто детальний перелік обов'язків з питань охорони додавати можна.