
Тож Держпродспоживслужба розпочинає новий напрям роботи – контроль за змістом оголошень про вакансії.
Згідно з цим Законом, Держпродспоживслужба отримала повноваження відслідковувати дотримання законодавства про рекламу в частині працевлаштування.
Під моніторинг потрапляють усі оголошення, які публікують роботодавці чи рекрутингові агентства. Основна увага приділяється:
виявленню дискримінаційних формулювань – за віком («до 35 років», «молодий колектив»), статтю («тільки для жінок/чоловіків»), станом здоров'я, расою чи етнічним походженням;
фіксації ознак маніпуляцій – перебільшення заробітної плати без уточнення умов, замовчування важливої інформації (наприклад, нічні зміни чи випробувальний термін), використання нечітких або оманливих формулювань.
Цитата
«Роботодавцям варто вже зараз переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність до вимог законодавства. Це не лише дозволить уникнути штрафів, а й допоможе зберегти довіру кандидатів», – наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.