Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім

На підприємстві є легкові автомобілі та водії. Відповідно до вимог законодавства, має заповнюватись так званий подорожній лист. В цьому листі має бути відмітка механіка про справність транспортного засобу. Механіка на підприємстві немає. Відповідно п. 3.6 «Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», якщо ДТЗ експлуатуються без повернення в кінці робочого дня на місце постійної стоянки, перевірка їх технічного стану проводиться водієм щодня перед початком роботи. Таким чином, чи достатньо мати на підприємстві відповідний наказ про зобов'язання водіїв проводити огляд автомобіля на початку робочого дня, а графу механіка в подорожньому листі залишати пустою? Чи потрібно призначати відповідальну особу за випуск автотранспорту і хто це може бути?

На запитання відповідає
Федоренко Микола Дмитрович,
експерт з питань охорони праці

Подорожній лист як первинний документ також застосовується для бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій, пов’язаних з перевезенням вантажів. Чинне законодавство не передбачає типової форми бланка дорожнього листа легкового автомобіля. Типова форма № 3 «Подорожній лист службового…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демодоступу

КупитиОтримати демодоступ