Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім

Які вимоги щодо встановлення протипожежних дверей у офісних приміщеннях?

На запитання відповідає
Ішичкін Михайло В’ячеславович,
головний фахівець відділу планування заходів цивільного захисту Управління організації заходів цивільного захисту ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області

Відповідно до ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будівлі та споруди. Основні положення обов'язковими для використання протипожежних дверей є:

  • приміщення, в яких розташовані розподільний щит і електровводи;

  • складські приміщення з легкозаймистими або горючими матеріалами і речовинами;

  • вентиляційні камери;…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ