На підприємстві відсутній журнал з реєстрації інструкцій з охорони праці. Не зрозуміло чи його було втрачено попереднім інженером з охорони праці, чи його взагалі не вели. Присутні інструкції з охорони праці для окремих професій та по видам робіт. Всі вони дійсні, і строк їх перегляду спливає в другій половині 2025 року. В штат було введено декілька нових професій. Для них розроблено та затверджено інструкції з охорони праці, які можна легко зареєструвати, створивши новий журнал з реєстрації інструкцій з охорони праці. Але що робити з дійсними інструкціями? Як правильно їх зареєструвати? Як правильно діяти в даному випадку?
Згідно з вимогами пункту 8 глави 3 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, у разі…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу