
Проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» щодо захисту прав суб’єктів господарювання у сфері дозвільної системи» (далі – проєкт Закону) розроблено на виконання пункту 185 Плану законопроєктної роботи Верховної Ради України на 2025 рік, затвердженого постановою Верховної Ради України від 11.02.2025 № 4228-ІХ з метою захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання у сфері дозвільної системи.
Проєкт Закону встановлює правові та організаційні засади у разі порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності шляхом розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, які спрямовані на вирішення спорів в досудовому порядку та скорочення часу на реагування дій (бездіяльність) дозвільного органу (його посадових осіб).
Експерти, науковці, громадськість та бізнес можуть взяти участь в обговоренні проєкту Закону.
Важливо
Зауваження та пропозиції до проєкту Закону можна надсилати до 27.04.2025 на адресу Державної регуляторної служби України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 або на електронну адресу: inform@drs.gov.ua.
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проєкту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» щодо захисту прав суб’єктів господарювання у сфері дозвільної системи»
Чинна редакція | Запропонована редакція | |
У тексті Закону, крім частини восьмої статті 41, після слова «переоформлення» у відповідних відмінках доповнити розділовим знаком та словами «, продовження строку дії» у відповідних відмінках | ||
Преамбула | Преамбула | |
Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів. | Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру,здійснювати реєстрацію декларацій про провадження господарської діяльності, та адміністраторів. | |
Стаття 1 Основні терміни | Стаття 1 Основні терміни | |
абзац перший частини першої
дозвільна система у сфері господарської діяльності - сукупність урегульованих законодавством відносин, які виникають між дозвільними органами, адміністраторами та суб’єктами господарювання у зв’язку з видачею документів дозвільного характеру, переоформленням, припиненням дії документів дозвільного характеру.
| абзац перший частини першої
дозвільна система у сфері господарської діяльності - сукупність урегульованих законодавством відносин, які виникають між дозвільними органами, адміністраторами та суб’єктами господарювання у зв’язку з видачею, переоформленням, продовженням строку дії, припиненням дії документів дозвільного характеру та реєстрацією декларацій про провадження господарської діяльності. | |
абзац восьмий частини першої
декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація) - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. | абзац восьмий частини першої
декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація) - повідомлення, яке суб’єкт господарювання подає дозвільному органу про відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. | |
Стаття 4 Основні вимоги до дозвільної системи у сфері господарської діяльності | Стаття 4 Основні вимоги до дозвільної системи у сфері господарської діяльності | |
необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види;
дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру;
платність або безоплатність видачі (переоформлення, припинення дії) документа дозвільного характеру;
строк видачі документа дозвільного характеру або відмови у його видачі;
вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, припинення дії документа дозвільного характеру;
строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку дії такого документа;
перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
перелік та вимоги до документів, які суб’єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру.
|
необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види;
дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру;
платність або безоплатність видачі (переоформлення, припинення дії) документа дозвільного характеру;
строк видачі документа дозвільного характеру або відмови у його видачі;
вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, продовженні строку дії, припинення дії документа дозвільного характеру;
строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку дії такого документа;
перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
перелік та вимоги до документів, які суб’єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру.
| |
Відсутня |
У разі якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав і обов’язків суб’єкта господарювання або повноважень дозвільного органу, така норма трактується в інтересах суб’єкта господарювання. | |
Стаття 41 Основні вимоги до видачі документів дозвільного характеру або відмови у їх видачі, переоформлення, припинення дії документів дозвільного характеру | Стаття 41 Основні вимоги до видачі документів дозвільного характеру або відмови у їх видачі, переоформлення, продовження строку дії, припинення дії документів дозвільного характеру | |
1.Порядок видачі, проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та припинення дії документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, з урахуванням порядку адміністративного провадження, встановленого Законом України «Про адміністративну процедуру», якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
Порядок видачі, проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та припинення дії документів дозвільного характеру, що законами України віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування, встановлюється їхніми рішеннями відповідно до Закону України "Про адміністративну процедуру" та цього Закону, а у випадках, передбачених законом, - на підставі типових порядків, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Відсутня
Строк видачі документів дозвільного характеру становить 10 робочих днів, якщо інше не встановлено законом. Документи дозвільного характеру видаються безоплатно на необмежений строк, якщо інше не встановлено законом. … | доповнити частину першу новим третім абзацом
1.Порядок видачі, проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення,продовження строку дії та припинення дії документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, з урахуванням порядку адміністративного провадження, встановленого Законом України «Про адміністративну процедуру», якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
Порядок видачі, проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення, продовження строку дії та припинення дії документів дозвільного характеру, що законами України віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування, встановлюється їхніми рішеннями відповідно до Закону України «Про адміністративну процедуру» та цього Закону, а у випадках, передбачених законом, - на підставі типових порядків, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Видача документів дозвільного характеру або відмова у їх видачі, переоформлення, продовження строку дії, припинення дії документів дозвільного характеру оформлюються розпорядчим документом дозвільного органу. Дозвільний орган розміщує на своєму офіційному веб-сайті рішення, прийняті ним відповідно до цього Закону не пізніше наступного робочого дня після їх прийняття.
Строк видачі документів дозвільного характеру становить 10 робочих днів, якщо інше не встановлено законом. Документи дозвільного характеру видаються безоплатно на необмежений строк, якщо інше не встановлено законом. … | |
частина п’ята
5. Рішення про залишення заяви без руху дозвільний орган приймає відповідно до порядку, встановленого Законом України "Про адміністративну процедуру".
Відсутня
Підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком, за умови що суб’єкту господарювання надана можливість надати документи, але суб’єкт господарювання їх не надав у встановлений строк;
виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей, за умови що суб’єкту господарювання надана можливість усунути недоліки, але суб’єкт господарювання їх не усунув у встановлений строк;
негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.
Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.
Відмова у видачі документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом, не допускається.
Відсутня
Подані заявником заява та документи, що додаються до заяви, залишаються у дозвільному органі.
| частину п’яту викласти в новій реакції:
5. Рішення про залишення заяви без руху дозвільний орган приймає відповідно до порядку, встановленого Законом України «Про адміністративну процедуру».
Підставами для залишення заяви про одержання документа дозвільного характеру без руху є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим законом вичерпним переліком;
виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
заява або документ, що додається до заяви про одержання документа дозвільного характеру, підписаний особою, яка не має на це повноважень.
Законом можуть встановлюватися інші підстави для залишення заяви про одержання документа дозвільного характеру без руху.
Дозвільний орган надсилає заявнику письмове повідомлення про залишення заяви без руху протягом трьох робочих днів з дня отримання заяви, а в разі особистого звернення із заявою негайно (за можливості) вручає під розписку таке повідомлення особі, яка подала заяву, безпосередньо в дозвільному органі.
У повідомленні про залишення заяви без руху зазначаються виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги законодавства, спосіб та строк усунення недоліків, який не може перевищувати десяти робочих днів з дня вручення повідомлення про залишення заяви без руху, а також способи, порядок та строки оскарження рішення про залишення заяви без руху.
Якщо повідомлення про залишення заяви без руху надається з підстав виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей, дозвільний орган у такому повідомленні повинен зазначити у чому саме полягає недостовірність відомостей з посиланням на відповідну норму законодавства.
Залишення заяви про одержання документа дозвільного характеру без руху з підстав, не передбачених законами, не допускається.
Підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком, за умови що суб’єкту господарювання надана можливість надати документи, але суб’єкт господарювання їх не надав у встановлений строк;
виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей, за умови що суб’єкту господарювання надана можливість усунути недоліки, але суб’єкт господарювання їх не усунув у встановлений строк;
негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.
Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.
Відмова у видачі документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом, не допускається.
У разі усунення суб’єктом господарювання причин, що стали підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру, повторний розгляд документів здійснюється дозвільним органом у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня отримання відповідної заяви суб’єкта господарювання, документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, і документів, які засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру, якщо інше не встановлено законом.
Подані заявником заява та документи, що додаються до заяви, залишаються у дозвільному органі.
| |
частина сьома:
7. Дозвільний орган відкликає документ дозвільного характеру з таких підстав: | частина сьома:
7. Дозвільний орган припиняє дію документа дозвільного характеру з таких підстав: | |
Стаття 9 Уповноважений орган | Стаття 9 Уповноважений орган | |
| 1. Уповноважений орган:
узагальнює практику застосування законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, готує та подає пропозиції щодо його вдосконалення;
здійснює методологічне забезпечення діяльності дозвільних органів;
здійснює в межах своєї компетенції контроль за додержанням вимог законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
утворює Комісію з розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності та забезпечує її діяльність;
веде Реєстр розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
має право для забезпечення діяльності Комісії з розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності отримувати від дозвільного органу копії документів, які стосуються прийнятого ним рішення, що оскаржується до уповноваженого органу, залучати на громадських засадах державних службовців, науковців та інших фахівців (за згодою) для одержання консультацій та проведення експертизи документів дозвільного характеру, а також запитувати і отримувати інформацію, документи чи матеріали;
видає розпорядження відповідно до повноважень, визначеного цим Законом;
надає роз’яснення положень законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
2. Розпорядження уповноваженого органу, прийняті в межах його повноважень, є обов’язковими до виконання дозвільними органами, юридичними особами всіх форм власності, а також фізичними особами - підприємцями.
Розпорядження уповноваженого органу може бути оскаржено до суду.
| |
Стаття 91 Контроль за додержанням вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності | Стаття 91 Контроль за додержанням вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності | |
абзац дванадцятий частини другої
Строк проведення планових чи позапланових перевірок не може перевищувати п’яти робочих днів. | абзац дванадцятий частини другої
Строк проведення планових чи позапланових перевірок не може перевищувати десяти робочих днів.
| |
Стаття 92. | Стаття 92 Комісія з розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності | |
2. Обов’язками Комісії є:
розгляд скарг суб’єктів господарювання на рішення, дії (бездіяльність) дозвільного органу (його посадових осіб) щодо порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
3. Комісія має право:
1) розглядати пропозиції щодо запровадження нових видів документів дозвільного характеру чи скасування чинного виду документу дозвільного характеру, який надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб’єкт господарювання не може впроваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та запитувати необхідні матеріали для їх розгляду;
2) розробляти рекомендації стосовно вдосконалення державної політики з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
3) проводити експертизу проектів нормативно-правових актів або пропозицій щодо внесення змін до законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
4. Комісію очолює голова, який за посадою є керівником уповноваженого органу.
Голова Комісії має першого заступника та заступника. У разі відсутності голови його обов’язки виконує перший заступник, а в разі відсутності і першого заступника - заступник голови.
Перший заступник голови призначається з представників громадськості, науковців, суб’єктів господарювання або їх об’єднань за результатами обрання його членами Комісії. Заступник голови призначається головою Комісії з числа державних службовців уповноваженого органу.
5. Склад Комісії формується за пропозиціями громадських організацій, суб’єктів господарювання та їх об’єднань, посадових осіб уповноваженого органу, дозвільних органів та наукових установ і затверджується уповноваженим органом.
Представники громадських організацій, суб’єктів господарювання, їх об’єднань та науковців залучаються до складу Комісії у кількості не менш як п’ятдесят відсотків її складу.
Представники уповноваженого органу та дозвільних органів становлять 50 відсотків складу Комісії.
6. Формою роботи Комісії є засідання, що проводяться за потребою на підставі рішення Голови Комісії, та є правомочними за присутності не менше, ніж половини членів Комісії.
7. У разі надходження до уповноваженого органу скарги на рішення, дії (бездіяльність) дозвільного органу з питаньдозвільної системи у сфері господарської діяльності, уповноважений орган протягом п’яти робочих днів з дня її одержання:
1) повідомляє рекомендованим листом або за допомогою технічних засобів електронної комунікації суб’єкта господарювання, а також дозвільний орган про прийняття скарги до розгляду або про залишення скарги без розгляду.
Скарга залишається без розгляду з таких підстав:
порушені у скарзі питання виходять за межі повноважень Комісії;
скарга на дії дозвільного органу щодо порушення ним законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності розглядається в суді.
Не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення про прийняття уповноваженим органом скарги до розгляду дозвільний орган розміщує на офіційному вебсайті інформацію про дату і номер повідомлення уповноваженого органу про розгляд скарги Комісією, зупинення дії рішення дозвільного органу, що оскаржується, до прийняття розпорядження уповноваженим органом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності на підставі рішення Комісії;
2) запрошує суб’єкта господарювання та дозвільний орган до участі в засіданні Комісії;
3) запитує у дозвільного органу копії документів, що стосуються оскаржуваних рішень (крім відомостей, які містяться у відкритих реєстрах), у межах матеріалів дозвільної справи;
4) передає скаргу та інші документи (в міру надходження) до Комісії.
У разі потреби уповноважений орган може запитати у дозвільного органу додаткові документи, що стосуються прийняття дозвільним органом оскаржуваного рішення. З метою оперативного опрацювання відповідні запити можуть передаватися за допомогою технічних засобів електронних комунікацій.
Скаргу подає суб’єкт господарювання, відносно якого прийнято рішення, дії (бездіяльність) дозвільного органу щодо порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Скарга до уповноваженого органу подається протягом 30 календарних днів з дня прийняття відповідного рішення дозвільного органу, яке оприлюднено на офіційному вебсайті, складається в довільній формі та містить:
повне найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичною особою, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку у паспорті, - подається копія цієї відмітки) (для фізичних осіб) особи, яка подає скаргу, у разі якщо скарга подається представником скаржника - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) представника та документи, які підтверджують його представництво, а також номер абонента кінцевого (термінального) обладнання, адреса електронної пошти;
викладення обставин, якими особа, яка подає скаргу, обґрунтовує свої вимоги;
відомості про розгляд зазначеного у скарзі питання в суді;
підпис особи, яка подає скаргу, або її представника із зазначенням дати складання скарги.
До скарги додаються копії документів, що підтверджують її обґрунтованість у разі наявності.
8. Скарги розглядаються на засіданні Комісії після одержання від дозвільного органу запитуваних документів стосовно оскаржуваного рішення дій (бездіяльності) дозвільного органу (його посадових осіб) щодо порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Документ дозвільного характеру, щодо якого дозвільний орган прийняв рішення про припинення дії документа дозвільного характеру, і щодо якого Комісією розглядається скарга на рішення дозвільного органу, є чинним у разі подання суб’єктом господарювання скарги протягом 10 робочих днів з доведеного до його відома відповідного рішення (оприлюднення на офіційному вебсайті дозвільного органу).
У разі прийняття Комісією рішення про задоволення скарги суб’єкта господарювання на рішення дозвільного органу про припинення дії документа дозвільного характеру, такий документ дозвільного характеру залишається чинним, а суб’єкт господарювання має право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності відповідно до цього Закону.
Дата і номер розпорядження уповноваженого органу про розгляд скарги вноситься уповноваженим органом до Реєстру розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності не пізніше робочого дня, наступного за днем прийняття такого розпорядження.
Дозвільний орган зобов’язаний виконати розпорядження уповноваженого органу про розгляд скарги у строк, встановлений у цьому розпорядженні.
У разі відхилення скарги суб’єкта господарювання на рішення дозвільного органу про припинення дії документа дозвільного характеру, такий документ відповідно вважається як такий, що втратив чинність, зміни внесені до нього вважаються чинними з дня внесення уповноваженим органом до Реєстру розгляду скарг з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності відомостей про розпорядження уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності про результати розгляду скарги.
9. Дозвільний орган зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня одержання запиту подати уповноваженому органу завірені ним запитувані копії (фотокопії) документів, що стосуються оскарження рішення, дій (бездіяльності) дозвільного органу (його посадових осіб).
Комісія розглядає скаргу по суті або відкладає її розгляд на наступне засідання Комісії у разі неподання дозвільним органом запитуваних документів у встановлений строк або з інших підстав з обґрунтуванням причин відкладання такого розгляду.
Відкладення розгляду скарги допускається не більше двох засідань.
Комісія приймає рішення про зняття з розгляду скарги на підставі заяви суб’єкта господарювання про відкликання такої скарги.
10. Комісія при прийнятті рішень керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Рішення Комісії приймається двома третинами голосів присутніх членів шляхом особистого голосування і оформлюється протокольним рішенням, що підписується особою, яка головувала на засіданні Комісії та секретарем ради, який призначається головою ради з числа її членів та є посадовою особою уповноваженого органу.
Комісія за результатами розгляду скарг, звернень, пропозицій приймає рішення:
задовольнити скаргу суб’єкта господарювання щодо порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
залишити скаргу суб’єкта господарювання без задоволення (відхилити скаргу);
відкласти розгляд скарги на наступне засідання Комісії;
рекомендувати уповноваженому органу зобов’язати дозвільний орган усунути виявлені Комісією порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
рекомендувати уповноваженому органу надати пропозиції щодо внесення змін до законодавства з урахуванням пропозицій, наданих Комісією;
рекомендувати уповноваженому органу врахувати при наданні пропозицій щодо внесення змін до законодавства розроблені Комісією рекомендації стосовно вдосконалення державної політики з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
рекомендувати уповноваженому органу розглянути та врахувати результати проведеної Комісією експертизи проектів нормативно-правових актів про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Рішення Комісії є обов’язковими для розгляду уповноваженим органом.
За результатами розгляду рішень Комісії уповноважений орган:
видає протягом п’яти робочих днів з дня ухвалення відповідного рішення Комісією розпорядження про розгляд скарги (у разі задоволення скарги зобов’язує дозвільний орган скасувати рішення дозвільного органу, яке оскаржується, або вчинити (не вчиняти) певні дії, спрямовані на усунення порушень законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності), розпорядження про зняття скарги з розгляду;
опрацьовує рекомендації та/або рішення, схвалені Комісією згідно з повноваженнями.
Розпорядження уповноваженого органу про розгляд скарги надсилається рекомендованим листом або за допомогою засобів електронних комунікацій відповідному дозвільному органу та суб’єкту господарювання не пізніше трьох робочих днів, наступних за днем їх прийняття.
Дозвільний орган, який одержав розпорядження уповноваженого органу про розгляд скарги, зобов’язаний в установлений у розпорядженні строк з дати отримання такого розпорядження подати уповноваженому органу інформацію про виконання вимог даного розпорядження разом із підтвердними документами.
11. Інформація про результати діяльності Комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті уповноваженого органу.
| ||
Відсутня | ||
Стаття 10 Відповідальність у сфері видачі документів дозвільного характеру | Стаття 10 Відповідальність за порушення законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності | |
|
|