Західне Міжрегіональне Управління Державної Служби з питань праці листом від 07.10.2024 надіслало відмову щодо погодження визначення категорії працівників, які підлягають медогляду у 2025 році з неймовірним формулюванням (дослівно), витяг з тексту: «...До заяви вами надано протоколи досліджень на робочі місця бухгалтера, охоронця. підсобного робітника, двірника, тракториста , укладальника, оператора ліній і установок обробки пиломатеріалів, слюсаря з ремонту КТЗ, слюсаря-сантехника, тесляра, личкувальника, вантажника та інших (не вказали серед інших налагоджувальник, комплектувальник, службовець на складі (комірник), проте не надано згідно штатного розпису протоколи досліджень для юриста, економіста, економіста з планування, менеджера з персоналу, інспектора з кадрів, прибиральника, майстра відділу виробництва, економіста МТЗ, організатора зі збуту, вантажника складу і т.п....» Штатний розпис складався до початку військового стану , надано довідку про мобілізованих та наявність вакантних посад, фактичну кількість працюючих. Чи правомірні дії посадовців, які примушують роботодавця нести додаткові витрати на проведення досліджень на однотипні робочі місця. За матеріалами проведеної в 2024 році атестації шкідливі чинники на робочих місцях відсутні, умови праці допустимі, крім тесляра, тракториста та двірників. Але виконати вимоги 246 наказу по організації проходження медогляду працівниками підприємства без погодженого акту та списків неможливо. Як діяти далі?
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець організовує проведення лабораторних досліджень умов праці, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу