Онлайн-консультант інженера з охорони праці
Фільтр:
Всі
Атестація робочих місць
Будівництво
Нещасні випадки, профзахворювання та аварії
Електробезпека
Засоби індивідуального захисту
Перевірки Держпраці
Медичні огляди
Навчання та інструктажі
Пожежна безпека
Роботи на висоті
Сільське господарство
Система управління охороною праці (СУОП)
Транспорт
Цивільний захист та техногенна безпека
Інші
Розроблення документації
Роботи підвищеної небезпеки
Дозвільна документація
Домедична допомога
Пільги та компенсації
Ризик-менеджмент
Охорона праці в офісі
Регулювання праці окремих категорій працівників
Умови праці та відпочинку
Анонім
17.11.2021
Додаткові відпустки для офісних працівників
Чернетенко Ольга Андріївна,
експерт з охорони праці

У статті 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-ХІІ (далі – Закон про охорону праці) зазначено, що роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці у кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Коментар експерта

Специфікою роботи офісних працівників – секретарів, працівників бухгалтерської, кадрової служб, операторів ПК, редакторів, дизайнерів, менеджерів тощо – є інтенсивність, потреба вирішувати багато доручень…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ